Στις μέρες μας, η Activision Blizzard θα έπρεπε να λέγεται Activision Blizzard King. Δεν ξέρετε ποια είναι η King; Και με το δίκιο σας, όμως σίγουρα ξέρετε τα παιχνίδια Candy Crush, Farm Heroes, Bubble Witch, που έχει δημιουργήσει. Η King λοιπόν, που έχει εξαγοραστεί από την Activision Blizzard, είναι μια μηχανή παραγωγής χρήματος! Μόνη της έβγαλε 685 εκ. δολάρια, ενώ από την άλλη Activision και Blizzard έβγαλαν 600 εκ. και 296 εκ. δολάρια αντίστοιχα.
Η Activision είχε τα περισσότερα έσοδα από τις κονσόλες, με αυτά να φτάνουν τα $360 εκ., επίσης ακόμα $100 εκατ. έβγαλε στα PC, και άλλα $135 εκατ. από mobile games με τα περισσότερα από αυτά να ήρθαν από το Call of Duty Mobile.
Η Blizzard, από την άλλη με το όχι και τόσο επιτυχημένο Diablo Immortals, που κυκλοφόρησε στις αρχές του Ιουνίου 2022, κατάφερε να μαζέψει $100 εκατ. από αυτό και άλλα $229 εκατ. στο PC από το World of Warcarf και Overwatch, ενώ είχε μόλις $19 εκατ. έσοδα από τα παιχνίδια της στις κονσόλες.
Αν προσθέσετε όλα τα νούμερα μαζί, περίπου το 50,5% ή $831 εκατ. δολάρια από τα έσοδα του προηγούμενου τετράμηνου της Activision Blizzard, προέρχονται από mobile games! Χρόνο με τον χρόνο τα έσοδα από κονσόλες και PC έπεσαν, φτάνοντας τα $376 εκατ. (23%) και $332 εκατ. (20%) αντίστοιχα. Επίσης, άλλες πηγές εσόδων, που είναι κυρίως live events και μεταδώσεις esports πρωταθλημάτων, το προηγούμενο τετράμηνο έφεραν έσοδα $100 εκατ. δολάρια, δηλαδή περίπου 6% των εσόδων.
Σίγουρα, η Activision Blizzard έχει ψηλά στην λίστα της τα mobile games, όμως με 3 κολοσσιαίους τίτλους που θα κυκλοφορήσουν αργότερα το 2022, η εταιρεία ψάχνει να ρεφάρει σε κονσόλες αλλα και PC. Οι τίτλοι αυτοί δεν είναι άλλοι από το Overwatch 2, CoD Modern Warfare 2, και το Dragonflight expansion για το World of Warcraft.